zondag 28 december 2008

nieuwe kaartjes gemaakt

Vandaag heb ik weer twee nieuwe kaartjes gemaakt. De bovenste is voor de sketchwedstrijd van Scrap en stempel. Dit kaartje is gemaakt met het papier van de cardkit van de Crazy meiden.

Dan heb ik vandaag ook nog kerstkaart nummer 7 gemaakt. Deze is nav de sketch van Ismaki. Ik heb me vandaag ook opgegeven voor de kerstactie van 2009 bij de club van Tiets. Iedere maand moeten er 4 gemaakt worden, zodat aan het einde van het jaar er 50 gemaakt zijn. Dat is een mooie stok achter de deur!!!


Liefs Nicolet

3 opmerkingen:

  1. Zo je bent nogal wat van plan! Je mag nog wel even wat kerstpapier in gaan slaan :D!! Heb me aangemeld voor de clubdag hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik heb nog wel een voorraadje en heb net de set bij Monique besteld....was net op tijd, het was namelijk de laatste!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet