zondag 9 november 2008

Naar de Kreadoe geweest.

Kantinka vroeg mij al op te biechten wat ik allemaal heb gekocht op de Kreadoe... Nou bij deze Katinka:


Ik heb drie vellen papier van Pebble's inc gekocht, stempels van Penny Black (kan ik nog wat draaikaarten maken), bloemen, pins, allerlei soorten kraaltjes om pins te maken, mooi goedkoop voor een euro per zakje en gedeeld met z'n drie├źn!! De Fiscars randpons, lint en wit en ecru papier voor de basis van de kaarten, vind het zonde om al het cardstock uit de cardkits daarvoor te gebruiken.
We waren er om half elf en het was zo ineens 4 uur!! Toen zijn we lekker naar huis gegaan en onder het genot van een kopje thee alles lekker verdeeld en als afsluiting zijn we lekker uit eten geweest bij de Boengerd hier in Vathorst! Johanna en Vera, bedankt voor de super geslaagde dag! ! Volgend jaar weer??????????
Liefs Nicolet

3 opmerkingen:

  1. Zo meid, je hebt je keurig gedragen zie ik ! wat een leuke spulletjes heb je weer gekocht zeg ! veel plezier met je nieuwe aanwinsten hoor ! Gave Pb stempels zeg !
    Liefs,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt super gezellig!! Wat mij betreft volgend jaar weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Gaaaaaaaaaaaaaf zeg wat een leuke spullekes zeg meis....toppie hoor...ohh en die PB stempelkes, helemaal geweldig....heel veel plezier ermee hoor meis...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet