dinsdag 14 oktober 2008

Kaarten maken & Marco Borsato

Wat kun je je soms verheugen op iets al zo lang van te voren en dan is het ineens weer voorbij.... Maanden geleden hebben we met z'n drieën kaartjes gekocht voor het concert van Marco Borsato in de Gelredome. Eindelijk is het dan zo ver....en dan is het zo weer voorbij.... Het was heel erg leuk. We hebben genoten en meegezongen... Een leuke herinnering... Vooraf hebben we heerlijk zitten freubelen bij Johanna en vandaag zijn we daar mee verder gegaan. Iedereen was weer erg productief. Ik heb vijf kaartjes af. Eentje was ik thuis al mee begonnen. Dat is kerstkaart 14.


Verder ben ik met de nieuwe lijn Just Dreamy 2 van My minds eye bezig geweest. Ik kon niet stoppen met het papier en heb er dan ook weer vier mee gemaakt. Vera heeft met hetzelfde papier ook vier kaartjes gemaakt. Die komen ook op Vera's blog te staan...




Het was weer erg gezellig en ik kijk al weer uit naar de volgende keer!!! Bedankt voor de gezelligheid meiden!!!!

Liefs Nicolet

2 opmerkingen:

  1. Het was weer super gezellig!!!!! Heel jammer dat het weer voorbij is :(! Moeten we maar weer wat anders leuks verzinnen :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    Ze zijn echt weer fantastisch geworden, vooral de schildpad, ik blijf het een geweldige stempel vinden!

    Groetjes, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet