zaterdag 11 oktober 2008

Dagje scrappen

Vandaag weer een dagje naar Vera geweest om te scrappen samen met Johanna. Een leuk begin van de vakantie!! Vandaag waren we niet zo productief als de andere keren... Maar toch heb ik twee kaartjes gemaakt en eentje ben ik nog mee bezig. Het kaartje hieronder is een geboortekaartje voor een collega. Zij heeft een zoontje Samuel gekregen.



Hieronder staat kerstkaart 13. Ook weer gemaakt met het papier van de lijn Be Merry van My minds Eye.


Het was weer erg gezellig vandaag en maandag gaan we weer verder bij Johaana. En als toetje...naar Marco Borsato!!

Liefs Nicolet

4 opmerkingen:

  1. These are gorgeous cards, you have a lovely blog!!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Nico, was weer gezellig!!! Jullie mogen vaker komen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Nicolet!

    Prachtige kaartjes weer! En geweldig veel plezier bij Marco Borsato!!

    Heb je deze vakantie nog een keer tijd om hier aan te komen?

    Groetjes, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Nicolet, bedankt voor je liever berichtje op mijn blog. Voel me vereerd hoor, zelf maak je ook niet de minste kaartjes! Poeh, supertof zijn ze! Mooie kleuren, toffe sketches gebruik je!
    Groetjes, Marcha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet