zaterdag 20 september 2008

Een dagje kaarten maken...

Vandaag hebben we ons scrapdagje gehad. Om 10 uur waren de eersten binnen en toen zijn we lekker aan de slag gegaan!! Om 4 uur zijn we weer gestopt met aardig wat kaarten als resultaat!! En ze zijn erg mooi geworden al zeg ik het zelf :)

Deze bovenste kaarten zijn van Gerdieneke.

Deze kaarten zijn gemaakt nav de schats van Vera. De eerste is van Johanna en de tweede is van mij.

Deze kaarten zijn gemaakt nav. de schets van Andjelka. Met de klok mee zijn ze van Vera, Andjelka, Johanna en mij.

Deze kaarten zijn gemaakt nav. de schets van Johanna. Met de klok mee zijn ze van Vera, Johanna en Andjelka.

Deze kaarten zijn gemaakt nav de schets van mij. Met de klok mee zijn ze van Vera, mij en Johanna.
Het was een erg gezellige dag die we in december over gaan doen!! Dan met kerstkaarten!! Heb er nu al zin in!!

Liefs Nicolet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet