donderdag 28 augustus 2008

De knotsgekke kaarten- en scrapdagen.

Vandaag ben ik met Vera naar de Knotsgekke kaarten- en scrapdagen in Zwolle geweest. Ik had een grote verwachting, maar die kwam niet helemaal uit.... Ik had verwacht veel tekststempeltjes te scoren, maar dat was helaas niet het geval. Ik heb wat gebruikelijke dingen gekocht en de kleinste pons van EK Succes Retro Flower. Thuis bij Vera toen we aan het scrappen waren had ik al spijt. Ik heb geregeld dat Andjelka de andere twee zaterdag kan ophalen. (Hoi hoi) Naderhand hebben we thuis nog wat zitten freubelen. Eerst moest ik de onderste kaart afmaken, was ik gisteren bij Johanna mee begonnen en de bovenste vandaag bij Vera gemaakt (met de Retro Flowers) Was weer een gezellig dagje. Dat zal nu wel weer minder worden, want vanaf maandag begint het echte leven weer...Wat zijn 6 weken toch voorbij gevlogen!!



Liefs Nicolet

3 opmerkingen:

  1. *GRIJNS* Ik knip de bloemetjes wel :D. Hahahaha!! Toch best handig he die ponsen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ponsen (Nee, ik doe het niet..hehe)
    En die 6 weken vakantie zijn inderdaad zo om. Heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes weer Nicolet, fantastisch papier ook!

    Groetjes, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet